5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

ΕΔΕΑΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΠ1» (MIS 446745) ΚΑΙ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΑΠ 6,8,9» (MIS 5000043) TOY Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020

Η Ένταξη και η Ανάπτυξη του Σχολείου για Όλους (Inclusiveeducation) θεωρείται σε όλες τις χώρες της ΕΕ ως μία από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για μαθητές με αναπηρία και ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της κοινωνικής συνοχής.

Η παρούσα Πράξη προσπαθεί να αντιμετωπίσει το μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και κρίσιμο ζήτημα για το κοινωνικό κράτος και την κοινωνική συνοχή σε περιόδους οικονομικής κρίσης, που είναι η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η υποστήριξη για επιτυχή συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία, ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), της σύστασης Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών καθώς και την παραπομπή τους στα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) για γνωμάτευση όταν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον.

Ειδικότερα στοχεύει:

Στην ενδυνάμωση του γενικού σχολείου ώστε να λειτουργεί για όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις, να διευκολύνει την πρόσβαση και συμμετοχή των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να προλαμβάνει τη σχολική αποτυχία και τη σχολική διαρροή.

Στην αλλαγή σχέσης του γενικού σχολείου και του Κέντρου Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με το ειδικό σχολείο μετατρέποντας το ειδικό σχολείο σε κέντρο έγκαιρης υποστήριξης των γενικών σχολείων, των μαθητών τους και των οικογενειών των μαθητών της περιοχής του.

Στη διασφάλιση της επαρκούς στελέχωσης των Ειδικών Διεπιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) και των Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με στόχο την αποτελεσματικότερη διεπιστημονική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.


Σύνδεση διαχειριστή
Στοιχεία Επικοινωνίας
5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας
Τέρμα Ξυδιά, Αμαλιάδα
Τ.Κ. 27 200
Τηλ: 26220-28068
email: mail@5dim-amaliad.ilei.sch.gr

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

ΥΠ.Π.Θ.Π.Α.

Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ψηφιακό σχολείο

Το Site της Έκτης

Ειδήσεις

 MenoumeSpiti nickelodeonΤώρα που τα σχολεία σταμάτησαν για λίγο "Μένουμε Σπίτι"
και με την υγεία δεν παίζουμε ποτέ!

Πάμε να συνεχίσουμε τα μαθήματα για να αποφεύγουμε τις ιώσεις;
1. Πλένουμε συχνά και πολύ καλά τα χεράκια μας.
2. Πριν και μετά από κάθε φαγητό και κάθε παιχνίδι!
3. Όταν βήχουμε ή φταρνιζόμαστε, καλύπτουμε το στόμα και τη μύτη μας, με τον αγκώνα.
Αμέσως μετά τι κάνουμε;
ΝΑΙ! Και πάλι πλένουμε τα χέρια μας!

Αν βγούμε μια βόλτα, ή πάμε να αθληθούμε, με το μπαμπά ή τη μαμά μας, πηγαίνουμε σε χώρους που δεν έχει άλλα παιδάκια.

Προσοχή?δεν πάμε σε χώρους που έχει πολύ κόσμο
και πάντα έχουμε μαζί μας υγρό αντισηπτικό ή μαντηλάκια καθαρά.
Μαμά, μη τα ξεχνάς ποτέ!

Και για λίγο διάστημα μένουμε μακριά από τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας!

Όταν γυρίζουμε σπίτι μας, καθαρίζουμε καλά το tablet και τον υπολογιστή μας. Στέλνουμε μήνυμα στον φίλο μας να κάνει το ίδιο...
Εσύ πόσες φορές το καθάρισες σήμερα;

Και φυσικα, δεν ξεχνάμε τα βιβλία μας και τα μαθήματά μας.
Σύντομα θα είμαστε και πάλι στα θρανία. Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Αυτό είναι όλο το σχέδιο http://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30-372/24316-pote-anoigoyn-ta-sxoleia-ayto-einai-olo-to-sxedio

Sxoliki taksi5Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Μια από τις πρώτες κινήσεις της Ελληνικής κυβέρνησης όταν ξέσπασε η πανδημία ήταν να κλείσει τα σχολεία και όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Μέχρι σήμερα παραμένουν κλειστά και η λειτουργία τους έχει αντικατασταθεί από την διδασκαλία εξ αποστάσεως. Από τη στιγμή που το πλάνο περιλαμβάνει σταδιακή χαλάρωση των μέτρων το άνοιγμα των σχολείο δεν είναι τόσο μακριά.

Για την ώρα δεν έχει γίνει κάποια ανακοίνωση και το αρχικό πλάνο ανέφερε ότι τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά μέχρι και τις 10 Μαΐου. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι η σταδιακή επιστροφή των μαθητών στα θρανία, αρχής γενομένης από την 11η Μαΐου. Ωστόσο, η επιστροφή αυτή θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, σταδιακή και υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας.


Ποιοι επιστρέφουν πρώτοι

Συγκεκριμένα εξετάζεται η επαναλειτουργία των σχολείων μόνο για τους μαθητές της Γ? Λυκείου, και υποψήφιους των Πανελλήνιων Εξετάσεων, αλλά και η θέσπιση κανόνων απόστασης ανάμεσα τόσο στα θρανία, όσο και τους μαθητές. Παράλληλα, δεν αποκλείεται να υπάρξουν ειδικές παράμετροι ανάλογα με την εκάστοτε περιοχή και τον αριθμό των κρουσμάτων σε αυτήν.

Ένα άλλο σενάριο που υπάρχει προβλέπει δημιουργία πρωινών και απογευματινών τμημάτων, προκειμένου οι μαθητές κάθε τάξης να «χωριστούν» στα δύο. Με βάση αυτό το πλάνο το 50% των μαθητών θα προσέρχεται στα πρωινά μαθήματα και το υπόλοιπο 50% στα απογευματινά μαθήματα, με στόχο την αποφυγή του συνωστισμού.


Η «καυτή πατάτα» των Πανελληνίων

Όσον αφορά την ημερομηνία διεξαγωγής των Πανελλήνιων Εξετάσεων, επιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι να πραγματοποιηθούν όσο πιο κοντά γίνεται στην καθιερωμένη χρονική περίοδο, δηλαδή εντός Ιουνίου. Μάλιστα, οι πιο πιθανές ημερομηνίες, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής διαρροές, είναι η 22η και η 29η Ιουνίου.

Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, έχει υπογραμμίσει ότι οι Πανελλήνιες θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού, αποκλείοντας το σενάριο αναβολής για το προσεχές φθινόπωρο.Υπενθυμίζεται ότι η εξεταστέα ύλη, κατόπιν απόφασης του υπουργείου Παιδείας, έχει περιοριστεί σημαντικά ? έως και άνω του 20% ανά μάθημα ? καθώς περιλαμβάνει μόνο όσα έχουν διδαχθεί οι μαθητές εντός των σχολικών αιθουσών.

 

Πηγή: pagenews.gr

 

Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: http://www.eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea

Tue, 21 Apr 2020 06:39:41 GMT http://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30-372/24316-pote-anoigoyn-ta-sxoleia-ayto-einai-olo-to-sxedio Zoom: Συμβουλές για να προστατέψετε την ασφάλεια και την ιδιωτικότητά σας http://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30/24311-zoom-symboyles-gia-na-prostatepsete-tin-asfaleia-kai-tin-idiotikotita-sas

Zoomapp2Καθώς εκατομμύρια άνθρωποι μένουν σπίτι προκειμένου να αναχαιτιστεί η πανδημία του COVID-19, οι εφαρμογές για διασκέψεις με βίντεο (videoconferencing) γνωρίζουν εκρηκτική ανάπτυξη στην εργασία, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία. Από όλες τις πλατφόρμες, η εφαρμογή Zoom φαίνεται να είναι αυτή που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Εντούτοις, η τεράστια ζήτηση από άτομα και εταιρείες συνέβαλε στο να αποκαλυφθούν τα θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία πλέον χρησιμοποιείται για καθημερινές διασκέψεις με βίντεο ακόμα και από την ίδια τη Βρετανική Κυβέρνηση (είναι πολύ ενδιαφέρον βέβαια ότι το Βρετανικό Υπουργείο Άμυνας απαγορεύει στους υπαλλήλους του να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη εφαρμογή).


Ο δημιουργός της εφαρμογής έχει δεχθεί κριτική από πολλά μέτωπα, από υπερασπιστές της προστασίας της ιδιωτικότητας και ειδικούς ασφαλείας, μέχρι γενικούς εισαγγελείς των ΗΠΑ, τον Γερουσιαστή Richard Blumenthal, ή ακόμα και το FBI. Οι κακές ειδήσεις αυξήθηκαν τις προηγούμενες μέρες, αναγκάζοντας την εταιρεία να απαντήσει στα όσα της καταλογίζουν.

Στις αρχές του μήνα, ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας Eric S. Yuan απολογήθηκε για τα προβλήματα και παρουσίασε τα μέτρα που λήφθηκαν για την ενίσχυση της ασφάλειας και της προστασίας της ιδιωτικότητας της εφαρμογής

Read more...

Thu, 16 Apr 2020 06:38:26 GMT