5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

Παράλληλη στήριξη

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ

ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη

μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων

Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού

Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο

ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση

(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και

ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη

μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-

2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο

υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613,

485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής

ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και

στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος

αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη

στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές

εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για

ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές

δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών

προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη

διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και

μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται

ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης

(τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί,

βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ?

λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία,

δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς

υπερκινητικότητα, διάχυτεςαναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές

διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης

στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία

ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον

εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.

Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο

προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά

το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν

τα ΠΕΠ.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές

εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της

κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της

προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του


Σύνδεση διαχειριστή
Στοιχεία Επικοινωνίας
5ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας
Τέρμα Ξυδιά, Αμαλιάδα
Τ.Κ. 27 200
Τηλ: 26220-28068
email: mail@5dim-amaliad.ilei.sch.gr

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

ΥΠ.Π.Θ.Π.Α.

Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ψηφιακό σχολείο

Το Site της Έκτης

Ειδήσεις

 MenoumeSpiti nickelodeonΤώρα που τα σχολεία σταμάτησαν για λίγο "Μένουμε Σπίτι"
και με την υγεία δεν παίζουμε ποτέ!

Πάμε να συνεχίσουμε τα μαθήματα για να αποφεύγουμε τις ιώσεις;
1. Πλένουμε συχνά και πολύ καλά τα χεράκια μας.
2. Πριν και μετά από κάθε φαγητό και κάθε παιχνίδι!
3. Όταν βήχουμε ή φταρνιζόμαστε, καλύπτουμε το στόμα και τη μύτη μας, με τον αγκώνα.
Αμέσως μετά τι κάνουμε;
ΝΑΙ! Και πάλι πλένουμε τα χέρια μας!

Αν βγούμε μια βόλτα, ή πάμε να αθληθούμε, με το μπαμπά ή τη μαμά μας, πηγαίνουμε σε χώρους που δεν έχει άλλα παιδάκια.

Προσοχή?δεν πάμε σε χώρους που έχει πολύ κόσμο
και πάντα έχουμε μαζί μας υγρό αντισηπτικό ή μαντηλάκια καθαρά.
Μαμά, μη τα ξεχνάς ποτέ!

Και για λίγο διάστημα μένουμε μακριά από τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας!

Όταν γυρίζουμε σπίτι μας, καθαρίζουμε καλά το tablet και τον υπολογιστή μας. Στέλνουμε μήνυμα στον φίλο μας να κάνει το ίδιο...
Εσύ πόσες φορές το καθάρισες σήμερα;

Και φυσικα, δεν ξεχνάμε τα βιβλία μας και τα μαθήματά μας.
Σύντομα θα είμαστε και πάλι στα θρανία. Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Αυτό είναι όλο το σχέδιο http://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30-372/24316-pote-anoigoyn-ta-sxoleia-ayto-einai-olo-to-sxedio

Sxoliki taksi5Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Μια από τις πρώτες κινήσεις της Ελληνικής κυβέρνησης όταν ξέσπασε η πανδημία ήταν να κλείσει τα σχολεία και όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Μέχρι σήμερα παραμένουν κλειστά και η λειτουργία τους έχει αντικατασταθεί από την διδασκαλία εξ αποστάσεως. Από τη στιγμή που το πλάνο περιλαμβάνει σταδιακή χαλάρωση των μέτρων το άνοιγμα των σχολείο δεν είναι τόσο μακριά.

Για την ώρα δεν έχει γίνει κάποια ανακοίνωση και το αρχικό πλάνο ανέφερε ότι τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά μέχρι και τις 10 Μαΐου. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι η σταδιακή επιστροφή των μαθητών στα θρανία, αρχής γενομένης από την 11η Μαΐου. Ωστόσο, η επιστροφή αυτή θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, σταδιακή και υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας.


Ποιοι επιστρέφουν πρώτοι

Συγκεκριμένα εξετάζεται η επαναλειτουργία των σχολείων μόνο για τους μαθητές της Γ? Λυκείου, και υποψήφιους των Πανελλήνιων Εξετάσεων, αλλά και η θέσπιση κανόνων απόστασης ανάμεσα τόσο στα θρανία, όσο και τους μαθητές. Παράλληλα, δεν αποκλείεται να υπάρξουν ειδικές παράμετροι ανάλογα με την εκάστοτε περιοχή και τον αριθμό των κρουσμάτων σε αυτήν.

Ένα άλλο σενάριο που υπάρχει προβλέπει δημιουργία πρωινών και απογευματινών τμημάτων, προκειμένου οι μαθητές κάθε τάξης να «χωριστούν» στα δύο. Με βάση αυτό το πλάνο το 50% των μαθητών θα προσέρχεται στα πρωινά μαθήματα και το υπόλοιπο 50% στα απογευματινά μαθήματα, με στόχο την αποφυγή του συνωστισμού.


Η «καυτή πατάτα» των Πανελληνίων

Όσον αφορά την ημερομηνία διεξαγωγής των Πανελλήνιων Εξετάσεων, επιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι να πραγματοποιηθούν όσο πιο κοντά γίνεται στην καθιερωμένη χρονική περίοδο, δηλαδή εντός Ιουνίου. Μάλιστα, οι πιο πιθανές ημερομηνίες, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής διαρροές, είναι η 22η και η 29η Ιουνίου.

Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, έχει υπογραμμίσει ότι οι Πανελλήνιες θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού, αποκλείοντας το σενάριο αναβολής για το προσεχές φθινόπωρο.Υπενθυμίζεται ότι η εξεταστέα ύλη, κατόπιν απόφασης του υπουργείου Παιδείας, έχει περιοριστεί σημαντικά ? έως και άνω του 20% ανά μάθημα ? καθώς περιλαμβάνει μόνο όσα έχουν διδαχθεί οι μαθητές εντός των σχολικών αιθουσών.

 

Πηγή: pagenews.gr

 

Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: http://www.eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea

Tue, 21 Apr 2020 06:39:41 GMT http://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30-372/24316-pote-anoigoyn-ta-sxoleia-ayto-einai-olo-to-sxedio Zoom: Συμβουλές για να προστατέψετε την ασφάλεια και την ιδιωτικότητά σας http://eduadvisor.gr/2011-10-11-10-49-30/24311-zoom-symboyles-gia-na-prostatepsete-tin-asfaleia-kai-tin-idiotikotita-sas

Zoomapp2Καθώς εκατομμύρια άνθρωποι μένουν σπίτι προκειμένου να αναχαιτιστεί η πανδημία του COVID-19, οι εφαρμογές για διασκέψεις με βίντεο (videoconferencing) γνωρίζουν εκρηκτική ανάπτυξη στην εργασία, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία. Από όλες τις πλατφόρμες, η εφαρμογή Zoom φαίνεται να είναι αυτή που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Εντούτοις, η τεράστια ζήτηση από άτομα και εταιρείες συνέβαλε στο να αποκαλυφθούν τα θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία πλέον χρησιμοποιείται για καθημερινές διασκέψεις με βίντεο ακόμα και από την ίδια τη Βρετανική Κυβέρνηση (είναι πολύ ενδιαφέρον βέβαια ότι το Βρετανικό Υπουργείο Άμυνας απαγορεύει στους υπαλλήλους του να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη εφαρμογή).


Ο δημιουργός της εφαρμογής έχει δεχθεί κριτική από πολλά μέτωπα, από υπερασπιστές της προστασίας της ιδιωτικότητας και ειδικούς ασφαλείας, μέχρι γενικούς εισαγγελείς των ΗΠΑ, τον Γερουσιαστή Richard Blumenthal, ή ακόμα και το FBI. Οι κακές ειδήσεις αυξήθηκαν τις προηγούμενες μέρες, αναγκάζοντας την εταιρεία να απαντήσει στα όσα της καταλογίζουν.

Στις αρχές του μήνα, ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας Eric S. Yuan απολογήθηκε για τα προβλήματα και παρουσίασε τα μέτρα που λήφθηκαν για την ενίσχυση της ασφάλειας και της προστασίας της ιδιωτικότητας της εφαρμογής

Read more...

Thu, 16 Apr 2020 06:38:26 GMT